CNN Greece: Αφιέρωμα για Πρώτη Σελίδα Google σε ένα αποκαλυπτικό άρθρο για τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε νέες προκλήσεις και τις στρατηγικες που ακολουθούμε.

Για αυτό λαμβάνουμε υπόψιν τα εξής:

  1. Την δεινή οικονομική κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα μας.
  2. Τους νέους προσανατολισμούς που έπρεπε να ατενίσουμε ως όμιλος.

Έτσι, δώσαμε βάρος στη δημιουργία μεγάλων portals, έτσι ώστε να μειώσουμε τα διαφημιστικά κόστη. Με αυτόν τον τρόπο μπορέσαμε και αντισταθμίσαμε τα έξοδα συνολικά. Δεν απαιτείται πλέον για μας να περνάμε από τους μεγάλους "χρυσούς οδηγούς". Απεναντίας γίναμε άκρως ανταγωνιστικοί.

Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι το brandname Medusa ηχεί πια στα αυτιά όλων των ανταγωνιστών μας όχι ιδιαίτερα εύηχα. Ακριβώς διότι εμείς αντέξαμε και κάναμε την κρίση ευκαιρία.

Τελευταία ενημέρωση: 12 Ιανουαρίου 2021. Αρχισυνταξία: Καλλίδη Ευτυχία για Medusa Group.

Συντάκτης: Λαμπροπούλου Κλειώ.